Kersfees-koekies!

Ek en my niggie Keara-Lin dreig nou al 'n rukkie om koekies te bak vir kersfees. So sy het toe uiteindelik gister die hele dag hier by my kom kuier en ons het 2 bakke vol koekies gebak!

Ons het eers 'n Golden Cloud boks-koek gebak en cupcakes gemaak van dit


Kyk net hoe mooi lyk dit!

Dis nou nie - "food-magazine" kwaliteit nie, maar goed genoeg vir my blog, dink ek!



Daar moes toe natuurlik ook tee-tyd gehou word!


Toe begin ons met die soetkoekies - altyd 'n wenner!

 Keara bestudeer haar handewerk met 'n kritiese oog -

Kyk net hoe mooi :-)





Die volgende batch was biscotti -- mmmmmmmm----




 eweredig verdeel... :-P



Feast your eyes!


En laastens vanilla crescents






Al die resepte wat ons gebruik het is op my pinterest-profile: http://pinterest.com/rutcloete/christmas-cookie-time/

Opmerkings

Gewilde plasings van hierdie blog

The best surfing spots in South Africa along the West Coast (so far)

Week 33 in Afrikaans - Stellenbosch, Paarl, Taalmonument

Verf en verf en verf